When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Kona-chan - 31 augusti 2011 21:24

hej!
nu är jag hemma från hund kursen det var väldigt kul men det var ännu roligare förra gången ;) Hinner inte blogga så mkt nu eftersom det är rätt sent och tack vare skolan måste man ju gå och lägga sig tidigare för att årka upp på morgonen ^^

I morgon kommer det bli en bra dag för att första lektionen har vi Elevens val och i det har jag valt bild :D så då börjar jag dagen med bild och sen har vi bild igen :D så jag får 2 st bild lektioner i morgon Yey <3 :D


 

Av Kona-chan - 31 augusti 2011 17:08

Hej!

nu är jag hemma från skolan^^ Ikväll ska jag på "Ha kul med din hund" kursen igen den var jag på förra veckan också ^^

Här får ni lite bilder jag tog igår(tror jag xD)

  Cherry ^^

  Inget namn TwT'

  Inte häller nått namn ^^''

   Hon har tyvärr inte häller något namn ^^'

Det får räcka med bilder ^^


  

Av Kona-chan - 31 augusti 2011 11:18

Hej!

Nu sitter jag i skolan och bloggar ^^

Det är rast ^W^ E inne på punkten ^^

      Har inga bilder på min kod typ så det fick bli en bild jag redan laddat upp xD


Baii~  

Av Kona-chan - 30 augusti 2011 18:48

Hej!

hela eftermiddagen sen jag kom hem har jag väntat och väntat på att Fokis webbshop skulle öppna och nu läste jag det senaste inlägget och den har äntligen öppnat! *Happy face* ^^  http://www.fokiwa.se/   En länk <------

^W^ här kommer ett collage på några saker jag vill ha från Fokiwa ^^

(Om jag hadde en iphone skulle jag villja ha skalen som är med i collaget)

  ^^


Bai~  

Av Kona-chan - 30 augusti 2011 16:36

Hej!

Nu är jag hemma från skolan den här dagen var faktiskt rätt rolig :D

Vi pallade äpplen efter gympan men det sjuka var att vår lärare sa att vi skulle de men vi pallade hoss hans farmor och farfar men hans farfar klippte gräset så hele klassen smög och tog äpplen men han märkte oss sen XD Hahah jätte kul :D


Tog lite bilder idag med mobilen ska nog föra över dom till daton sen då får ni se dom ^^


Baii~

Av Kona-chan - 29 augusti 2011 20:35

Hej!

Här kommer lite söta bilder ^^

Kawaii~ ^^

   <3

 


Får bli mer bilder sen baii~

Av Kona-chan - 29 augusti 2011 17:08

Hej!

nu e jag hemma eller jag kom hem för en stund sen ^^

Men nu ska jag nog gå ut och fota lite ^^ Jag fick lust ^W^

Bloggar nog mer sen.


  Mweheh jag i min konata cosplay ^^


Baii~

Av Kona-chan - 28 augusti 2011 19:11

Hej!

Förlåt för att jag inte bloggat men det är för att ,igår när vi kom hem efter att ha shoppat(Vi hadde as kul 8D   ) Så skulle Johanna på middag hoss oss så jag kunde sitta vid datorn bara en stund sen kom dom och hon sov över till idag :) sen idag har Johanna och jag lekt med Roffe och nyss gjorde jag läxan och städade åt Fiffi ,Så det var därför jag inte bloggat ;)

  Jag och Roffe idag :)


Baii~

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards