When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under september 2011

Av Kona-chan - 30 september 2011 21:11

Heii Heii ~ ^^

Imorgon blir det grönan med Kagami!<3 :DD ska bli så kuuuuuul 8DD

Men ska upp tidigt så kan inte gå och lägga mig så sent =W= men de är det värt! ouo Så det här blir sista inlägget för idag.Och det blir nog inga inlägg imorgon för att jag e på grönan då! >W<

  En ganska gamal bild som Johanna har tagit ^^

Gillar den >W<


Baii~ >W<

Av Kona-chan - 30 september 2011 20:07

Hej har inte bloggart för idag var jag i nörrtälje och köpte en tröja och ett par jeans får visa bilder sen ^^

nu ska jag visa er en video jag nyss satt ihop! ^^


  ^^



Baii~

Av Kona-chan - 29 september 2011 17:50

Hej!

idag var klassen i stockholm!

men tyvärr gjorde vi inget kul TwT vi fick en gajd tur i gamla stan,de kunde vart kul om man hadde en bra kamera med sig T^T''

Sen såg vi på någon konstig teater (också om medeltiden TuT )

Sen när vi kom hem var de lååångt kvar tills bussen gick så jag lånade 4 naruto böker på bibloteket sen köpte jag en hello kitty läsk och en kinder grej på presskiosken ^-^

ska ladda upp bilderna och videosarna senare ikväll eller imorgon men vi får se! ^^ Här får ni en annan bild så länge ^^

  Haha hittade igen bra bild så jag tog den här bilden som jag har på mobilen x3


Baiii~

Av Kona-chan - 28 september 2011 20:41

Hej!

och förlåt för jag inte bloggade så fort jag kom hem eller sen TwT men jag var inte på humör! Men nu är allt bra igen! ^^

så här får ni vad jag hadde på mig idag,med webb kamera igen årkade inte fota med kamera mobil eller något bättre än webb kameran x3

  SUddig pga dåligt ljus och att den e tagen med webb kameran men kan inte hjälpas nu iaf ^^'


baii~

Av Kona-chan - 27 september 2011 16:59

Hej!

nu är jag hemma från skolan.Det var som en helt vanlig dag.Och vi gjorde inget specielt så det var tråkigt TwT''

Fick nyss lust att baka villl baka uhhmm~~Cupcakes med frosting! >W<

De e så kul att göra de men jag tror inte vi har någon philadelfiaost T^T men jag ska nog gå ner och kolla~


  Hadde värkligen inga bilder så jag tog en "Dagens Outfit" bild med webb kameran xD


Förresten jag är nästan klar med bilden på min karaktär har döpt henne nu också hon heter...............

   .........Strawberry Mei~ ^-^ har inte ritat klart henne och ska göra fler bilder senare ^^ nu när jag ändå håller på kan jag visa bilden på min nya pärlplatta jag gjorde igår! ^^

  En fet liten Yoshi xD Hehhe~ ^^


Baiii¨~

Av Kona-chan - 26 september 2011 18:47

hej!

Nu sitter jag och ritar som om de jällde livet. Hehe~~jag håller på att göra en egen karactär ^^ ska kanske tillochmed skapa en serie med den och några till :3

Om jag har årk/tid och sånt ^-^ så vi får håppas! :D

Här är en pixelerad webb kamera bild på den så långt jag har hunnit ;3

  Mjihiii~ >w<

Är nöjd än så länge ^-^


Lägger upp en bild när hon e klar sen ^^


baiiii~

Av Kona-chan - 24 september 2011 16:04

Hej!

Nu sitter jag och har tråkigt som vanligt xD
Men ikväll ska jag och min familj på middag hoss Johanna och jag ska ha med min kigurumi.för ´jag och Johanna ska gå ut och ta bilder i mörktret :D

Så imorgon kommer de nog bilder ;3

  Black rock shooter<3 *W*


Baii~

Av Kona-chan - 24 september 2011 11:13

Hej här kommer tt snabbt inlägg för jag ska va med Johanna snart! x3

<3333333333333333333333333 ^W^w^ Älskar Kyary Pamyu Pamyu<3 :''3


Baii~

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards