When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under oktober 2011

Av Kona-chan - 30 oktober 2011 17:05

Hej!

tyvärr vad det omöjligt att ta en enda bra bild på pärlplattorna så jag får helt änkelt göra det någon annan gång!

Av Kona-chan - 30 oktober 2011 16:48

Hej!~

Idag eller imorgon kommer jag att åka till min farmor :3

Jag kommer ändra hem på Onsdag eller Torsdag de e inte häller ricktigt bästemt än.

Men jag kommer inte kunna andvända internär när jag är där så jag kommer alltså inte kunna blogga.

När jag e där skulle vi kanske se på bio :D och sen ska jag köpa vita pärlor för jag har bara ca,10 kvar de räcker inte. Men de fick mig att komma ihåg att jag inte har visat er mina nya pärlplattor ^W^ Min samling är rätt stor nu.

Får ta webbkamera bilder nu,tar bilder med kameran senare.Villket betyder tar bara bilder på dom ni inte sätt nu.

Okej de gick INTE bra att ta med webbkameran så jag tänker ta bilder med kameran så bilderna på minpärlplatte sammling kommer i nästa inlägg!


 


Av Kona-chan - 26 oktober 2011 18:57

Hej!

Idag var det en helt vanlig skoldag förutom att den var mkt tråkigare än vanligt villket alla onsdagar är för vi gör inget specielt alls då TwT

  Baiii~ xD

Av Kona-chan - 23 oktober 2011 21:45

  Hej det här är ett mkt Knasigt och kattigt inlägg! xD   O3O     (Y)      Hahha fluffiiig xD     *baka baka~*   Mumsii owo   Pikachu XD   <-----haha xD (Y)     Nu e de slut på katter för stunden! xD

Fina katt bilder va? XD

Just nu e jag jätte glad för att min Konata wig jag bästellde för snart 5 månader sen kan komma när som hälst nu! för jag mailade dom jag köpt den av och den kan komma när som hälst nu! 8DD

e så himmla glad! + Att jag ska köpa en sakura(från naruto) cosplay för bara 100 kr och jag ska köpa minecraft >W< så nu e jag as glad! 8DDD


Bye~

Av Kona-chan - 19 oktober 2011 19:14

Heej ^^

Har tappat blogg lusten nu igen T^T

så de blir nog ne lite blogg paus tyvärr.. ^^''


Men vi hörs sen~


Bye~^^'

Av Kona-chan - 17 oktober 2011 13:06

Hellu OwO


NU e mäs här (gag nörd)

Hon får skriva nått: hej jag är lady gaga nörd hej då



Byeee

Av Kona-chan - 16 oktober 2011 16:09

Hej!

Nu är jag hemma från Johanna så nu ska jag väll pyssla ihop en header och lite mer saker till bloggen som jag sa imorse ^^

Håppas att de går att ladda upp den sen när den e klar! Men nu ska jag börja med det ,så Hej då! ^^


Av Kona-chan - 16 oktober 2011 10:50

Ohayo Gozaimasu!


Idag ska jag va med Johanna.Men jag är inte klar än,Men jag ska försöka bli de så fort jag skrivit klart de här blogginlägget ^^.Jag vet att jag bloggat dåligt dom här senaste dagarna/veckorna men jag har tappat blogg lusten lite Q^Q...Men nu ska jag försöka få tillbacks den! >W< Så jag ska fixa en ny header mm,och sen försöka få upp den! För jag vet inte varför men som jag sagt förut så e de nått konsitigt som gör satt headern inte vill komma upp! D8< Men jag ska försöka senare idag med det! ^^


En super fin bild på Konata,Kagami,Tsukasa och Miyuki ^^

Bloggar mer sen! ^-^



Bye~





Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards