When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under november 2011

Av Kona-chan - 29 november 2011 16:47

Hej! Nu är jag hemma från skolan ^^ idag på morgonen hadde jag hemkunskap då bakade jag och My cupcakes :3 Och resten av dagen var bra den me ^-^ Baii~ :3. ( Går tyvärr inte att lägga in bilder på mobilen :C )

Av Kona-chan - 29 november 2011 16:47

Hej! Nu är jag hemma från skolan ^^ idag på morgonen hadde jag hemkunskap då bakade jag och My cupcakes :3 Och resten av dagen var bra den me ^-^ Baii~ :3. ( Går tyvärr inte att lägga in bilder på mobilen :C )

Av Kona-chan - 28 november 2011 22:22

Hej! Nu ligger jag i sängen och har nyss läst ut Naruto 11 men jag ska inte börja på 12 förren imorgon ^^ glömde att berätta att igår tog jag kort på HELA min pärlplatte sammling + sakerna jag köpt på japan loppisen ^^ men eftersom inte serie funkar kommer jag få vänta med att ladda upp dom tyvärr :C men nu ska jag sova owo Oyasumi mina~ >w<

Av Kona-chan - 28 november 2011 22:22

Hej! Nu ligger jag i sängen och har nyss läst ut Naruto 11 men jag ska inte börja på 12 förren imorgon ^^ glömde att berätta att igår tog jag kort på HELA min pärlplatte sammling + sakerna jag köpt på japan loppisen ^^ men eftersom inte serie funkar kommer jag få vänta med att ladda upp dom tyvärr :C men nu ska jag sova owo Oyasumi mina~ >w<

Av Kona-chan - 28 november 2011 22:22

Hej! Nu ligger jag i sängen och har nyss läst ut Naruto 11 men jag ska inte börja på 12 förren imorgon ^^ glömde att berätta att igår tog jag kort på HELA min pärlplatte sammling + sakerna jag köpt på japan loppisen ^^ men eftersom inte serie funkar kommer jag få vänta med att ladda upp dom tyvärr :C men nu ska jag sova owo Oyasumi mina~ >w<

Av Kona-chan - 28 november 2011 20:58

Hej!

Som jag skrev igår så e segis knäpp och vill inte in på internet har provat massa gånger men det går inte så jag kommer väll blogga med mobilen eller med mammas eller Pappas när jag kan låna dom. Precis lagom till jag skulle fixa Jul design och börja blogga mycket också,-Inte kul- TwT Men jag ska försöka så gott de går iallafall!

Imorgon e det hemkunskap för sista gången den här terminen owo då får man göra vad man vill jag och My ska göra Cupcakes -Mumsiiii~ >w< - Kommer bli gott de och bra för jag e alltid jätte hungrig på morgonen (äter aldrig frukost) owo hehe~  Och igår SNÖADE DE! 8DD men det snö regnade så de va så gott som inget kvar imorse men jag gick ut igårkväll och då kom de stora snö flingor<3 QwQ Längtra tills de kommer snö satt den ligger kvar vill ha mer snö en förra åter iår! >w< Håppas de kommer massor 2 meter! x3 men tror inte de kommer så mycket men de skulle va kul ju XD


De va de jag skulle säga då^^

  Gir owo


Bye~ :3

Av Kona-chan - 27 november 2011 18:16

Hej! Nu sitter jag vid mammas dator pga att sgis har muppat fast Dx men jag ska försöka fixa de så fort som möjligt! Idag har jag bakat lussebullar,städat garderoben och fikat hemma hoss Johanna :3

Men nu satte jag mig och funderade på om jag ska göra en Jul Header,Vad tycker ni? Jag tror att jag ska göra en men de vorre kul om ni kommenterade och skrev vad ni tycker ^^ Ska fixa den så fort segis är igång sopm vanligt XD

Och ensålänge går det ju ra med att blogga mera så idag har jag redan haft 23 besökare att blogga mycket är bra de! ;3 Tips till alla som vill ha mycket läsare ^-^

De var väll de jag skulle säga bloggar mer sne om jag får segis att funka :3



Bye ^^

Av Kona-chan - 27 november 2011 12:20

Hei~ nu har jag nyss städat min garderob det gick bra men de tog tid de XD nu loggar jag på mobilen för att datorn e mupp TwT men nu hadde jag tänkt att foto de jag köpte igår owo kanske iaf men vi får se ^^ Bye :3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Skapa flashcards