When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under december 2011

Av Kona-chan - 29 december 2011 16:59

Hej!

Idag ska jag troligen köpa en Madoka figma! ^^  *Happy Face* C:

  Taaa Dammmm~   Fin? ^w^


Håppas jag kan bästella den ikväll,dock kommer det ta 2-4 veckor för den att komma till mig från Japan me det gör inget. :3

Av Kona-chan - 26 december 2011 23:32

Hej!

Tänkte bäretta att imorgon ska jag baka Makroners! 8D

Kommer bli kul!^^ troligen blir det choklad smak,Bilder kommer då! ^^ + så ska jag fortsätta pyssla med en sak jag började på idag men den får ni se sen när den e klar! ;3


Makroners~<3 ^w^ Får håppas att dom blir bra det är första gången jag bakar det.


 

Av Kona-chan - 25 december 2011 11:09

Hej!

Igår fick jag en Nikon Coolpix P500<3 så då fotade jag ofc massor! x3

här får ni några bilder på några av mina julklappar,årkar inte ladda upp alla =w=


 

  aa det var några av dom! owo  

Av Kona-chan - 24 december 2011 05:32

 

Av Kona-chan - 23 december 2011 18:31

Här får ni lite bilder c:


   

           Fina regnbågs bilder C:


Av Kona-chan - 23 december 2011 16:47

Heii alla som troligen e glada för de e julafton imorgon! :3

Har nyligen klätt granen de va kul,tog även lite foton då så dom får

ni nog se senare. Känner ni av att de e julafton imorgon? ^^

Själv känner jag bara det om jag tänker på de,annars känns de knappt.


                         ~ God Jul allihoppa! ^^~

Av Kona-chan - 22 december 2011 22:37

Hej!

Snart är det julafton imorgon är det dagen före bara sen smäller det! haha XD

längtar as mycket!<3 Q3Q Jag kommer troligen få en NikonD3100 som jag önskar

mig så då kan ni lita på att ni kommer få foton! 8D älskar att fota~ ^^<3

Men nu ska jag spela Minecraft med Kagami/Rin (My) x'3

Baii~

Av Kona-chan - 22 december 2011 14:00

Hej hej~^^

Idag blir det (halva dagen redan gått men endå~) slapp dag jag ligger i pyamas nu och tänker göra de hela dagen x3

ska vila ut mig till imorgon och övermorgon (JULAFTON!) så jag e pigg då :D

Längtar >w<


Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards