When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under januari 2012

Av Kona-chan - 29 januari 2012 11:27

Kolla vad jag hittade *O*


Helt kär i den blåa<3 *O* 

Hatar att frästa mig själv >www<'  

Av Kona-chan - 22 januari 2012 14:18

Heiii c: Igår var jag i stockholm med två kompisar,Vi alla tre hadde våra Pikachu kigurumis på oss så det var as många som kände igen oss (Pikachu) och som ville fota oss och vi fick tillockmed kramar >w<

Nu ska ni iaf få bilder på vad jag köpte! :3


  Lucky star vol,1 :3

  Mlp överaskningspåsar köpte 3 st c: (årkade inte ladda upp bilder på varoch en försej. men fick iaf dom små + den stora Rarity från Donkan BD     Sen sit men inte minst min ÄLSKADE Gir t-shirt <3 QwwwwwwwwwwQ

Av Kona-chan - 18 januari 2012 13:11

Hej och förlåt för jag inte bloggat mycket men de e för att vårat internet har mppat flera dagar men nu e de fixat men jag kommer inte få sitta så mycket vid datorn som jag brukar så jag kanske inte hinner blogga så mycket tyvärr.... :C  Men ni vet iaf varför då! Dx

Jag är fortfarande sjuk men febern håller på att gå ner som tur e så jag kommer kanska kunna gå i skolan imorgon. :3

En bild jag har ritat på Gumi Megpoid för ganska länge sen c:  

Av Kona-chan - 15 januari 2012 15:10

Hej! :c


Idag e det en dålig dag(XD) För jag e sjuk... :C Har ont i hunudet + har feber så jag e nog hemma från skolan imorgon D8< Le fuuu~


Ja inget mer att skriva (ovödigt inlägg sorry för de) :C

Av Kona-chan - 14 januari 2012 16:55

Hej Hej! :3


Nu ska jag svara på en fråga jag fått! ^-^

(sorry årkade inte print screena och spara som en bild så jag skriver den ist ^^')


"Villken är din favo Anime?" var frågan :3


Svar: Jag har nog ingen speciel favo anime men om jag måste välja är det nog K-ON eller Lucky star c:

Av Kona-chan - 14 januari 2012 13:15

Hej igår ritade jag lite och då kom jag på att de kanske skulle va kul att göra en video när jag ritar så jag fixade det" :3

(håret har jag ingen bra färg till så de får jag fixa sen )



Hope u like bro *troll  face * C: 

Av Kona-chan - 11 januari 2012 16:52

Heii Heii~ :3


Har igentligen inte att skriva om så här får ni lite bilder som gör inlägget kul >w<'


En bild jag tog på Fiffi för inte så länge sedan<3 QwwQ

Findus c;

Fiffi igen 8D

Maja :3

       


Av Kona-chan - 10 januari 2012 17:11

Heii Heii c:

Idag var det första dagen i skolan -Jobbigt- Dx

Men nu e den över ~ Men sen e det ju 3 dagar kvar seeeen hälg<3 QwwQ Längtar xD

Har iaf nyss skaffat Tumblr för er som vill kolla ^^


www.Kon4t4.tumblr.com  :3


Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards