When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under februari 2012

Av Kona-chan - 28 februari 2012 15:26

Heii Heii~ :3


Har ingentligen inget speciellt att skriva om så det blir mäst bilder på Kagari Izuriha! ~<3

En av mina nya favo karaktärer,det blev hon när jag såg BRS (BLack rock shooter) Episode 2.

Innan tyckte jag bara att hon var dum.. för de va hon ju också,men nu e hon snäll. c:

Innan hon "blev snäll" var Mato (Black rock shooter) min favorit >u<

Här får ni lite bilder på Kagari iaf :3

   

 


~ So damn cute  ~


Alla förutom den andra bilden har jag print screenat när jag kollade

på episode 4 idag :3


Av Kona-chan - 28 februari 2012 10:52

Hellu! ~ :3


Igår satte jag mig och gjorde en liten Mlp video som ni nu ska

få länken till om ni vill se den >www<


Daaaaam Daaaam Dammmm~ :33


Enjoy! cx

Av Kona-chan - 25 februari 2012 23:51

Häii Häii c:


Nu sitter jag och har precis kommit hem,Var på middag >u<

Venne vad jag ska skriva igentligen men hade lusta att fixa ett litet inlägg nu c:

JUSTE!


Har inte bloggat på några dagar p.g.a att mitt internet e segt just nu TwwwT''

Men de blir bra igen på Onsdag!<3 :33


 

Av Kona-chan - 22 februari 2012 21:29

Eiiii~ :3


Just nu sitter jag och myser i min kigu och kolla på yt videos för att få ider till min video >u<

Tog nyss några flummiga webb kamera bilder för jag hade tråkigt xD

 

Ser inte ut som mig själv när jag har tofs o-o'



~DERP~ 

Av Kona-chan - 22 februari 2012 19:17

Hellu~ :3



Sitter just nu och funderar på att göra någon video...

Men vet inte ricktigt med va men,men ..troligen med typ kigu och wig eller så >u<

Men vi får se om det blir av med det idag.^^

~RainbowDash~<3  




Av Kona-chan - 21 februari 2012 16:20

Heii Heii ~ :3


Nu sitter jag och längtar tills det blir lörda för då ska jag beställa~


Dom här fina Jeremy Scott Panda skorna~<3 QwwwwwQ

Men nu ska jag spela lite Amnesia tror jag OwO<3



Baii~ 

Av Kona-chan - 20 februari 2012 17:54

Heii :3


Här kommer coss bilderna på mig och Kagami jag lovade er >u<


         

Av Kona-chan - 20 februari 2012 17:51

Heii Heii! :3


Just nu sitter jag och kollar på PewdiePie!<3 8D


Bild jag gjort: (Inte ricktigt klar än,men men,Och inte seriöst gjord XD )


~~~~~PewdiePie~ ~~~~~~~~~~~~Mr.Chair! 8D~~~~~~~~


Men nu ska jag snart jobba Matte..... TTwTT Värsta ämnet i hela världen.. TTuTT''


Bloggar kanske mer ikväll~


Baii~



 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards