When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under mars 2012

Av Kona-chan - 12 mars 2012 16:16

Hellooowww Evrybadi~ :3


Här ska ni få lite fina pullip bilder  från WeHeartIt  >u<


     

 





Någon dag när jag har råd o inte sparar till något annat ska jag köpa en Pullip<3 QuQ

Dom e så fina<3



Av Kona-chan - 11 mars 2012 10:45

~Konata cosplay video~



 

Av Kona-chan - 11 mars 2012 10:25

Heii :3


Nu hade jag tänkt att visa lite "gamla" bilder som jag och Johanna tog för ett tag sen som

jag glömt att lägga upp här! :3


   

   

Ja de var några av dom bilderna :3


Snart kommer de komma upp en liten video jag fixade igårkväll~ :3 

Av Kona-chan - 10 mars 2012 14:33

Heii Heii :3


På onsdag fyller jag år! >u<

Alltså om 4 dagar om man inte räknar med idag! Yayz :33

Paket~<3 *^*

De värsta e att jag fyller på en skoldag så jag e i skolan då..

TwT''


Lite saker jag önskar mig:


Portal

Kamera väska

Pengar

Manga böker

"en sak man kan koppla från datorn till tv'n så man ser alla man gör på datorn på tv'n ist c: "


Mm de va några av sakerna >u<



Av Kona-chan - 9 mars 2012 14:37

Häii Häii c:


Idag e det äntligen frdag! :33

Yayz >www<


Just nu sitter jag och kollar på Pewdiepie eftersom jag sätt alla

nya videos sitter jag o kollar på gamla owo<3


Kollar just nu på "peddo bear approves" XD

Han spelar en "meme costume story " då :3



~Den jag kollar på nu~


Sen ikväll blir de "fridays with Pewdiepie!" 8DDD<3


*längtar* >u<


Av Kona-chan - 7 mars 2012 18:32

Heii heii~ :3


I förrgår (tror jag det va o3o') köpte jag Amnesia The Dark Descent som jag villjat ha ett tag nu :3<3

*Happy face* C:

Om någon inte vet vad det e kan ni få lite bilder + en video här nedanför :3

   

Ett monster från spelet~ :3

Ja de e ett "skräck spel" som ni ser på bilden ovanför x'D

As kul men också läskigt,har bara spelat i typ 4 timmar ensålänge men har inte

skrikit en enda gång! >:3


Video när PewdiePie spelar de 8D :

Av Kona-chan - 5 mars 2012 14:38

Heii Heii c:


Just nu sitter jag och kolla på saker som jag "måste ha" *^*

Så frästande men kan inte låta bli.. x''3

Hatsune Miku figure~ :3<3


Hatsune Miku append figma >w<


Kagamine Len och Rin wallscroll ~ 


 

Konata nyckelring~


 

Konata väska<3 QAQ



Och en Konata figur de va bara några av dom saker jag "måste ha" >3<'

*vill vara rik*

*^*



     

 

Av Kona-chan - 4 mars 2012 14:01

 Hejsan mitt namn är Gåsen.

Jag ska ta han om den såkallade Roliga hörnan här på LegendarygirlA. (för den hr gången)

...nu börjar jag...

Ja eftersom jag är en Gås så lever jag i en dam! jag bkrukar ofa plaska och dycka efter skögräs.

Mina vänner är för det mästa grodor ;)

Dom brukar inte vilja vara med mig men jag brkar förlja efter dom..

Nu när det börjar bli vår så kommer jag eta efter min gås flicka Silla :)

Vi har gillat varan ända sen vi åkte sder ut under vintern, så jag hoppas att hon kommer gilla mig i år igen.

Det jag minns av henne är att hon hade råsa fjädrar kristalblåa ögon och vackar fötter.

Men nu va det slut för mig jag ska nog dra tbx till min dam med mina kompisar som inte gillar mig ( ja jag snackar om er era duma grodor)

Så vi hörs nog nån gång innan jag flyger söder ut igen tjenare då! :D



Berättelse av: Okänd ... kompis.. O3o


 


Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards