When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under juni 2012

Av Kona-chan - 30 juni 2012 15:05

Vocaloid låt tips:


Rin & Lily -Magnet-



Len & Gumi <3 -Ah, it's a wonderful cat life-



Megurine Luka -Just be friends-

Av Kona-chan - 29 juni 2012 22:03

Helllooooow QAQ


Liiiiten GLAAAAD  Kona-Chan här!!! ;uuu;

Ska nämligen köpa en Pullip från en kompis ;AA;<33

*SÅ GLAD* QAQ<333333


*Typ onödigt inlägg*


Men varnar er för MÅÅÅÅÅÅÅÅNGA

foton på henne sen när hon e köpt och kommit ;uu;<333

Av Kona-chan - 29 juni 2012 16:14

Hellow :3


Nu hade jag tänkt ge lite tips på fina kläder/skor/Smycken och sånt ^w^


 

TEQUILA STAR


 

Dom här sakerna är också från TEQUILA STAR



 

T-shirts från LITTLE BLACK CHERRY


 

Jeans också ifrån LITTLE BLACK CHERRY

Av Kona-chan - 28 juni 2012 18:34

..För er som inte visste ÄLSKAR jag skor..asså

typ sneakers och sånna skor..~ =w=


 



Av Kona-chan - 28 juni 2012 15:02




 

Det jag behöber mäst av allt är dock

en dator + skärm...Eftersom min är knäpp.. TAT''


Av Kona-chan - 28 juni 2012 02:05

Hellows :3



Idag köpte jag Left 4 Dead 2. >u<

Villjat ha de ett tag nu så,men nu är det mitt! >:3

Det ska bara laddas ner klart på Steam TuT''

Kommer nog dock kanske inte orka vänta tills de laddat klart "idag"

eftersom klockan är ..10 över 2 redan >A<''

Så borde sova snart ,e igentligen inte trött men,ska inte sova

bort hela dagen imorgon hadde jag tänkt... XD

Ska iaf kolla på Pewdiepie och kanske något mer innan jag ska sova nu~

Bjuder på en bild sen förra året! cx

 

Jag har ändrats lite? xP


Av Kona-chan - 26 juni 2012 21:48

Hellow! :3


Nu är internetet snel hest igen,så jag är tbx! ^w^

Hadde tänkt visa lite saker jag köpte för rätt länge sedan

men har inte kunnat visa dom förren nu så >w<

     

 


Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards