When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under oktober 2011

Av Kona-chan - 5 oktober 2011 20:32

Heej! ~

Imorgon är de marknad! Det ska bli jätte kul :3

Och skoldagen kommer också bli kul för att vi ska filma på marknaden :D

och vi slutar tidigt.Så de kommer bli en bra dag imorgon,förutom att de ska regna som vanligt TwT men får håppas att dom har fel!



Baiii~

Av Kona-chan - 5 oktober 2011 11:29

Hej!

förlåt för att jag inte bloggade igår men jag fick åka hem från skolan för att mitt högra öga blev jätte rött och sved mm TwT''

och de gjorde jätte ont så jag fick ögon bada mitt öga..sen så kunde jag knappt titta med de ,specielt inte på något ljust som t.e.x en dator,tv,fönster mm.så jag kunde därför inte blogga.men idag är de bättre!så idag kan jag iaf se med de utan att de gör ont men de är fortfarande lite rött men inte mkt.Så nu vet ni :3

  En bild på Konata jag fixade i MMD för några dagar sen ^^



Baii~

Av Kona-chan - 3 oktober 2011 17:06

Hej!~

Nu är jag hemma från skolan.Det var som en helt vanlig skoldag de ända roliga vi hadde var syslöjd >W< jag höll på med min Rilakkuma kudde (som det ska bli).Nu ska jag nog fortsätta med en lite grej jag håller på med,ni får nog se sen ;3

  Ännu en bild från igår ,fast en ni inte sätt förren nu~ :3


Baiii~^-^

Av Kona-chan - 2 oktober 2011 17:06

   Heii~

Dagen på grönan vad A-W-S-O-M-E-! 8DD

Jag och Kagami åkte:

Insane 1 gånge(första gången den var BÄST!,Ny favorit hos båda! 8''3<3)

Pop expressen 3 gånger (Y)<3 x3

Jetline 4 gånger xD

Twister 1 gång

lustigahuset 1 gång

slänggungan 1 gång ^^

 de va nog allt x3

Men iaf här är bilder som Johanna och jag tog idag! ^^

  Hopp~ ^^   ^^   Johanna ^-^

Ja~ ouo



baiii~

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards