When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under februari 2012

Av Kona-chan - 19 februari 2012 17:40

Heii Heii :3


Idag har jag varit hos en kompis Kona-chan's Kagami! 8D

Coss bilder som vi tog idag kommer snart kanske ikväll om ni har tur! :3

Vi tog coss foton och gjorde flmm videos

och kollade på *Trumvirvell* PEWDIEPIE! 8D<3 ( xD)


PewdiePie! =w=

Av Kona-chan - 18 februari 2012 22:15

Heii Heii :3


Nu när jag loggade in såg jag att jag fått 2 st frågor + en Kommentar tack!!! >www<

Blir så glad när jag fått frågot eller kommentarer! >u<


Här e frågorna:

 


Svar till fråga 1 från "Mig XD"

Jag gjorde bara headers i paint tillfälligt då så den jag har nu är inte gjord i paint därför har de gått att "rotera" bilder :3 Den är gjord i Wix.com :3

Och ja jag kan lägga upp en bild på hela mig :3


Svar till fråga 2: Tack!^^ Dom är köpta i stockholm på Rio :3

Dom har en hemsida (konsig men de står iaf vart butiken ligger! :3)

www.RioOnline.se


 


Hela jag >u<


Håppas ni "förstog" svaren! :3


Av Kona-chan - 18 februari 2012 11:25

Heii Heii :3



Nu är det lördag! Yay~ >u<

Idag ska jag inte göra något specielt vad jag vet,förutom att Johanna

ska komma hit och äta middag då kanske vi göra någon rolig video eller nått c:

Jag sitter faktiskt just nu och funderar på att sätta ihop en liten video...

men vet inte ricktigt vad de ska vara för video sånafall så ni kan gärna skicka en kommentar

med de ni tycker jag ska fixa en video om! ^^


Bild från dagen jag fick min Kigu :3  

Av Kona-chan - 17 februari 2012 16:34

Heii Heii! ^^


Nu är jag klar med en ny header som är mer ordäntligt gjord! :3

Så här ser den ut:


Hope u like it c;

 

Av Kona-chan - 12 februari 2012 19:06

 Heii Heii :3


Nu har jag fått en ny fråga! ^^ (Kul att jag får rätt mycket kommentarer nu,tack! :3)

 


Svar: Dom klänningar och kläder jag visade på bilderna är

från www.Bodyline.co.jp

Men man kan ju köpa från flera sidor som t.e.x


1.Ebay.com

2.Bodyline.co.jp

3.AngelicPretty.com

4.Mintymix.com (Där kan man köpa wigs och "tillbehör" ^^ )


Håppas du hittar något du tycker om! :3



Av Kona-chan - 12 februari 2012 11:59

Här kommer en video,Igentligen e de roliga ljudet men för att visa den så ska de ju va en video så jag fixade ihop den till de! XDD


Jag = Roger och Greger

Johanna = Ola och Fikon!?! XDDD


Njuuuuuut~~ x'''3



 

Av Kona-chan - 9 februari 2012 14:50

Heii Heii :3~


Idag slutade vi tidigt i skolan! Yay >u< alltså kl 13.15 ^^

De e skönt de!Just nu sitter jag och kollar på lite roliga videos :3

Som den här!! XDD

Någon mer en jag som kommer ihåg det!?! x''3

Av Kona-chan - 8 februari 2012 16:16

Heii Heii~ :3


Nu sitter jag och frästar mig själv med fina lolita klännigar... o3o

Men det blir inget sånt förren jag har en Kagamine Len cosplay så det så! õ-ô'

Här kommer iaf lite bilder på några klänningar/kjolar mm jag vill ha/ska kanske köpa sen.^^


Klänningar:


   


Underkjolar:

     

Väskor:




Kjolar:


   




Yukata:




Blusar:





Det får räka,bombar er med bilder >u<'


   

 

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards