When life dosen't feels right,turn left...

Direktlänk till inlägg 8 juli 2012

Hmmm

Av Kona-chan - 8 juli 2012 00:01

Hellow!^^


Sitter och funderar på att byta till kanske devote.se eller Myshowroom.se ist

för bloggplatsen...~

Och även kanske byat namn på bloggen så den är "lättare att hitta" 

eftersom mitt namn jag har nu är ganska långt.. Dx''

Men länkar och så isåfall,och har kvar denna blogg ett tag så alla 

som vill hinner se att jag bytt och så~ ^^

 

NANANAN MOUSTACHE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kona-chan - 8 juli 2012 01:03


Hellow! ^^   Ny blogg:   WWW.THATUNICORN.DEVOTE.SE     ...

Av Kona-chan - 5 juli 2012 17:16


Hellow :3   Igår var jag med Rin-chan som sov över här till idag,vi gjorde en Youtube kanal + liter fler sidor till den. c:   Prenemumerera gärna! ^w^ Länkar nedan c: :   YOUTUBE CAKESTUDI0S    FACEBOOK CAKESTUDI0S   HEMSIDA C...

Av Kona-chan - 3 juli 2012 21:04


Hellow :3   Här är en bild jag ritade igår~     Försökte rita det där ögat i videon som HinaUchi ritat. ^^ ...

Av Kona-chan - 3 juli 2012 01:52

   

Av Kona-chan - 2 juli 2012 22:12

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards