When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under november 2011

Av Kona-chan - 26 november 2011 23:37

Hej!

Nu har jag bästemmt att NU ska jag fixa till bloggen och de ska göras denna gång! owo

så nu ska jag t.e.x börja med ny header (ordentligt gjord),byta klocka,backrunt mm! ^^

+Börja blogga mer! fick värsta rycket nyss om allt de här >W< men nu ska de göras! mycket roligare att blogga om bloggen är rolig och fin än tråkig! :3

Så nu ska allt fixas men jag kanske inte hinner blogga jätte mtk imrgon pga att jag ska troligen hjälpa mamma med att baka en kaka som vi ska bjuda våra grannar på,sen städa mkin garderob! x3 men jag ska försöka iaf! :3


Bye nu ska de fixas! :3

Av Kona-chan - 26 november 2011 19:30

Heii!

Idag var jag på Japan-Loppis :3 det var kul men det var mkt mindre än vad jag trodde de skulle va men kul var det iaf :3

Jag köpte inte så mtk häller konstigt nog jag köpe en choklad ring,ett par super söta strumpos >w< och en super mysig björn mössa 8D

bilder kommer senare :3


Bye ^^

Av Kona-chan - 25 november 2011 15:04

Hej!~ Idag är det äntligen fredag! >w< I skolan idag slapp vi jobba på hela dagen för vi kollade på film,Avatar 8D tur att vi fick se en bra film c: Men imorgon kommer vi ha öppethus i skolan så vi måste gå på de de börjar 10 och slutar 12 >-< så jag får nt sova hur länge jag vill Dx Men om vi kommer imorgon får vi en extra ledigdag på sportlovet! Yays~ ^w^

Bara för jag ÄLSKAr Gir <3 specielt den här bilden C:

Bye~ :3  


Av Kona-chan - 22 november 2011 19:34

Hej!

Idag var det som en vanlig dag ouo,men imorgon ska inte våran fröken va hoss oss på hela dagen,YAY XD hon e inte bra xP,Och på morgonen ska vi jobba i datasalen<3 Yay för de me! 8D Så de kommer nog bli en rätt bra dag de!" owo får håppas iaf.^^

(Random bild) Jag e inne på gamla datorn p.g.a att min dator är nu inlämnad på lagning för att den så gott som helatiden stänger av sig,specielt om man gör filmer i movie maker Dx

Så jag kommer få ha den här sega saken ett tag håppas att de inte blir i mer än en månad iaf! >-<'


Bye~ 

Av Kona-chan - 20 november 2011 16:27

N.1 Le Mustasche~

Variment De Style~


   8'D

Awsome ne? 83



Av Kona-chan - 19 november 2011 09:08

Hej!


Nu har jag blivit sjuk :C Imorse när jag vaknade så var jag varm hadde ont i halsen och va snorig så jag tog tempern och jag hadde feber :C

Så den här dagen blir nog inte så kul som jag trott.

Av Kona-chan - 18 november 2011 15:30

  Gjorde en liten "fin" bild på vad jag ska gå ner och fixa nu =w= Gott va? :D

Och sen till middag blir de tacos!    Hihi~ >w<


Bye~   (tog den bara för den e så söt >W<)

Av Kona-chan - 17 november 2011 21:01

Heii :3

Idag var det en Awsome dag förutom att vi fick ännu mer läxa så nu har jag 6st läxor Dx

Men jag köpte iaf pocky nu har jag mjölk,choklad,jordgubb och banan ^^

Hinner nt skriva mer nu~ :C


bye~

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards