When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under november 2011

Av Kona-chan - 16 november 2011 20:30

Hej!

nu sitter jag och kamar min konata wig,den är rätt tovig nu >w<'

de är rätt kul nu för först gick de inte alls bra men nu går de jätte bra :D

De gör mig glad!~

Slänger in några söta bilder innan inlägget tar slut :3

  Guro Lolita 8D

  Sweet lolita~ ^^

     Sen slänger jag in en bild på Konata<3 QwQ


Bye~ ska se på berg flyttar in nu :3

OwO

Av Kona-chan - 15 november 2011 18:32

Hei! ^-^

Idag var det en rätt rolig dag i skolan de roligaste va nog hemkunskapen vi hadde imorse vi fick ha de ända tills lunch för att vi skulle baka bröd :3 Men imorgon kommer de bli en tråkig dag för alla onsdagar e tråkiga! :C för vi e bara i klassrumet hela dagen och jobbar med t.e.x NO,Matte och SO tråkiga ämnen D8  Uhh~

 

Jag har ju nästan alldrig något att blogga om så de skulle va kul om ni kunde skicka en kommentar om vad ni tycker jag ska skriva ett inlägg om. Då blir jag glad C:

 

  Bilden är så fin <3 QwQ

 

Bye ~ ^-^

 

 

Av Kona-chan - 13 november 2011 21:37

Heiii c:

Som ni märkt har jag äntligen fått upp min header nu YAY! x'D

Så nu ser bloggen lite roligare ut,men jag funderar på att göra om den mer någon annan dag under veckan eller så ^^

Var väll bara de jag tänkt att säga ^^


Bye~

Av Kona-chan - 10 november 2011 13:11

Heii c:


Nu sitter jag i data salen för vi har håltimme! 8DDDD

-Me-Gusta-  |D

  Bild i repris ^^

håltimme i datasalen FTW!<3 QwQ

Av Kona-chan - 8 november 2011 21:21

Heiii~ :3

Nu sitter jag och driker jordgubbs te med honing(honung) i,super duper gott >w<

Jag har nyss spelat lite minecraft ^^

  haha söt bild va? xD Älskar dom där söta katt bilderna >3<

Har inte så mkt mer att skriva :C

Så Bye~ :3


Av Kona-chan - 7 november 2011 22:20

Heii!~ och förlåt för att jag inte bloggar så mkt.

Men iaf,jag var på GameX i söndags de var jätte kul! >w<

Jag hadde inte mkt pengar alls så jag köpte bara en lucky star kortlek till min samling sen köpte jag ett packet pocky<3 QwQ Mumsiigt~


Och nu kan ni äntligen på bättre bilder på mig i min Konata wig! >w<


               So de va några stycken ^^

Nu ska ni också få några bilder från GameX men dom e ju tagna med mobilen så dom e inte bra men aja ^^

   Mario planch(stavning xD)

  Stort hotell brevid GameX owo

  Och sen Hej då GameX :C


Bye~

Av Kona-chan - 4 november 2011 11:09

heeeiiii  ~ x3


Igår kom jag hem från farmor och min konata wig kom hem till mig! 8DDD<3 x''D

e så glad >W<

här får ni en dålig webb kamera bild,de kommer komma bra bilder senare idag,´Johanna ska fota :3

  Min lucky star katt väska som jag även fick igår >w<   En dålig mobil bild me xD så lång e den~ ^^



Bye~~:3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards