When life dosen't feels right,turn left...

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

En "fråga"~

Av Kona-chan - 1 april 2012 19:11

Heii~ :3


Sorry för jag inte bloggat....men segt internet som sagt.. Dx'


Men nu när de e snabbt kanske jag bloggar lite mer iaf.... >3<''

Hade fått en fråga när jag loggade in.


 

Lite smått "taskig" but anyway...~

Jag tar inte åt mig så mycket e man inte som alla andra vänjer man sig.. that's it.



Svar: Ja jag e inte som alla andra men de gillar jag,och tycker de e roligt med folk som inte e som alla andra eller ser ut som alla andra och de gör mig glad att se sånt folk.

Och vadå växa upp om du tycker jag e fånig läs inte då... e3e''

Jag ritar mycket men lägger dessvärre inte upp allt jag ritar,ritar minst 2-3 bilder per dag.

Jag blir inte mobbad i skolan eller så pga att jag har iaf 1 kompis som har samma stil och intresse som jag så

"vi e udda till sammans" och dom i klassen vet att vi inte klär oss eller e som alla andra så de e inget nytt så nej jag e inte mobbad.


Iaf.. lär BARA min blogg om du gillar de jag skriver om

för de e ju onödigt att sitta och skriva "tasiga" kommentarer till någon

bara för den inte e som alla andra, Right? :3


 

Japp~ Haters gonna hate~ o3o



 
 
Ingen bild

elin

2 april 2012 19:32

hej, kommentera och följ min blogg så gör jag samma på din blogg!
min blogg: www.elinsj.devote.se

ha en bra dag ♥

 
hanna

hanna

5 april 2012 16:35

bra att du inte tar åt dig, för din stil är awesome ;)

http://unicoorn.bloggplatsen.se

Kona-chan

6 april 2012 17:24

Thank U c:

 
Sasse

Sasse

11 april 2012 20:10

När jag såg detta var detta jag ---> U MAD?! Seriöst, tro mig, du har fan stil! Du cosplayar, gillar anime och manga + går på konvent osv.. Du är helt enkelt awesome min vän! ^^ Hoppas du besöker bloggen min, du vet från en konventare till en annan~ :3

http://sassesboringthoughts.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ninetailedfox / POOH

15 april 2012 18:47

man ska inte ta åt sig av sånt det är bra att du inte gör det
linna kanske tycker mlp är töntigt jag tycker det är töntig att säga så !!!
BTV MLP ÄR JU HUR AWESOME SOM HELST

 
Ingen bild

ninetailedfox / POOH

15 april 2012 18:51

föresten din stil är ju cool awesome underbar din stil äger ju !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kona-chan - 8 juli 2012 01:03


Hellow! ^^   Ny blogg:   WWW.THATUNICORN.DEVOTE.SE     ...

Av Kona-chan - 8 juli 2012 00:01


Hellow!^^ Sitter och funderar på att byta till kanske devote.se eller Myshowroom.se ist för bloggplatsen...~ Och även kanske byat namn på bloggen så den är "lättare att hitta"  eftersom mitt namn jag har nu är ganska långt.. Dx'' Men län...

Av Kona-chan - 5 juli 2012 17:16


Hellow :3   Igår var jag med Rin-chan som sov över här till idag,vi gjorde en Youtube kanal + liter fler sidor till den. c:   Prenemumerera gärna! ^w^ Länkar nedan c: :   YOUTUBE CAKESTUDI0S    FACEBOOK CAKESTUDI0S   HEMSIDA C...

Av Kona-chan - 3 juli 2012 21:04


Hellow :3   Här är en bild jag ritade igår~     Försökte rita det där ögat i videon som HinaUchi ritat. ^^ ...

Av Kona-chan - 3 juli 2012 01:52

   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards