When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under september 2011

Av Kona-chan - 23 september 2011 11:41


  Hemma sjuk idag igen så jag har gjort en lite video med Fiffi<3 ^^


Här e en bild jag ritade igår ^^

  ^^ Fin? jag blev rätt nöjd.


Baiiii~

Av Kona-chan - 22 september 2011 18:29

  Hej!

Idag har jag varit sjuk hela dagen TwT

Och just nu har jag jätte tråkigt T^T

Så jag har därför typ inget att skriva häller men nu ska jag nog sluta ha tråkigt och ändra börja rita något eller foto min Snow Miku nendoroi ^^

eller både och ! :D

baii~

>w<

Av Kona-chan - 21 september 2011 20:41

Heii! >3<

Nu sitter jag och har trååkigt -3- och det är tråkigt xD

Så därför ska ni få lite youtube tips som jag sk titta efter nu

*tittar*

Heheh xD

>w<

Seeu!!<3 *W* En ny vocaloid i vocaloid 3 ,hon kom ut ca förra veckan<333 :''3

Hon sjunger jätte bra ,tycker jag iaf :3

Vad tycker ni? :D


Baiii~

Av Kona-chan - 20 september 2011 20:52

hei! >W<

Nu sitter jag och driker te och kollar på Shugo chara <3

E typ helt beroende av shugo chara e på episode 7  nu >W<

  >3<


har inget att skriva om TWT,Sorry T^T


Baii~

Av Kona-chan - 19 september 2011 19:34

hej!

Idag var de en ..... dag men de ska vi strunta i nu! ^^''

Därför jag inte boggat förren nu.Enså länge går det rätt bra med 2 bloggar.

Håppas att det fortsätter så >W<

Här e ett låt tips ^^

Avril Lavigne "I wish you were here<3 den e så fiin och bra<3 ^^



baii~

Av Kona-chan - 18 september 2011 21:19

hei!

detta blir ett snabbt inlägg !

Jag har gjort en till blogg men jag ska inte ta bort den här utan jag ska försöka blogga på båda 2 ! >W<

men vi får se hur det går men jag ska försöka så gått jag kan! >3<


Den heter: http://mintie.myshowroom.se/



Baii~ >W<

Av Kona-chan - 18 september 2011 12:30

Hej!

jag har inte börjat med något av pyssel sakerna jag skulle göra idag ^^'

så det kanske inte blir någon pyssel dag iaf ^^' får ta de någon annan dag tror jag x3 Ist har jag filmat änsålänge 2 roliga klipp på Roffe xD så det blev "Filma roliga klipp" dagen idag då xD Dom klippen kommer upp ändra senare idag eller imorgon :)


///Kona-chan =W=

Av Kona-chan - 18 september 2011 10:50

Ohayo! >W<


Idag ska jag ju ha pyssel dag YAY<3 >W<

Ska kanske va med Mäs också men vi får se.

Nu ska jag iaf börja kolla på lite olika pärlplattor jag ska bygga.


Nu är jag med i en tävling på EpicFaiil (Klicka på EpicFaiil för att komma till bloggen) Och Klicka HÄR för att komma till inlägget ^-^

Om jag vinner vill jag ha den här:

  Fiin blå färg ^-^


Baii~

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards