When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under september 2011

Av Kona-chan - 11 september 2011 21:24

Hei!

Har nyss ritat klart min Miku bild ^^

  Bild nr 1^^ blev rätt nöjd ^W^

Bilderna e bara lite snabbt tagna med webbkameran så dom e inte så bra ^^'

ska nog färglägga den imorgon! ^^

  Bild nr 2 ^^

  Och nu sista bilden nr 3 ^^


Vad tycker ni om den? ^^


Baii~

Av Kona-chan - 11 september 2011 18:45

Heii!

nu har jag gjort lite läxa och sånt D:

Men nu har jag även bästemmt 2 saker jag ska spara till och köpa så fort jag har råd! ^W^

Här får ni se dom 8D
  Nr 1 en super fin cheshire cat set hoodie :''3

  Nr 2 ändra en sån här tiger cap eller....

Eller en Rilakkuma cap 8D

cap's är coola XD  Det ser nog roligt ut när jag kommer ha den på mig 8D
villken tycker ni jag ska ta Rilakkuma eller Tiger? 8D



Baii~ 

Av Kona-chan - 11 september 2011 12:38

Hellu!
nu har tokyo expo videon laddat klar här är den! ouo


  Njuut xD


Baii~

Av Kona-chan - 11 september 2011 10:16

Hej!

nu är jag vaken x3 och ska göra mig klar och va med Johanna igen^^

Vi ska föra över bilderna vi tog igår till min datorn så ni kommer nog få se dom idag! ^W^

Förökte nyss sätta upp en tillfällig header men dumma bloggplatsen sparar inte de.... det är därför bloggen ser så tråkig ut... T^T

Men bloggar mer sen! >w<


Baii~

 

Glöm inte frågestunden!

Av Kona-chan - 10 september 2011 22:06

Hejsan Svejsan! xD

Nu har jag kollat på fångarna på fortet ^^ och nu hadde jag tänkt att rita och kolla på anime :3

Hörs i morgon! ^_____^


Baii~

Av Kona-chan - 10 september 2011 19:44

Hej!
kollade nyss bland mina godkännda kommentarer hittade 2 st frågor där. Det stog inte att jag fått nya kommentarer så förlåt att jag inte svarat<3 ^^'


Så jag svarar nu ^^'

fråga nr 1! ^^


jennifer

Tisdag 23 aug 20:24

vilken hemsida är kläderna ifrån?
skit snygga!


den kommentaren fick jag till inlägget:Kläder<3 


Svar: Kläderna är ifrån:Gina tricot,Melba.se och smyckena från cocoo.se ^^


Kommentar nr 2!


Kommentar till "ingen Rubrik" ^^'

 

T

Onsdag 24 aug 17:47

Hur har du fått till det så där?

Svara

http://mina-ord-och-bilder.bloggplatsen.se
IP: 217.211.79.189


den fick jag till inlägget:Ingen rubrik 


Svar:Jag sparade en bild från google.se på blocket (dte var tomt då) sen gick jag in på:Picnik och la till melonen och sedan ritade jag lite i paint ^^


baii~

=w=

Av Kona-chan - 10 september 2011 19:32

Konata Mario Bros.

konata the melancholy of haruhi suzumiya


Av Kona-chan - 10 september 2011 19:25

Hej!

nu är det frågestund! ^____^

Fråga vad ni vill i en kommentar så svarar jag i ett inlägg på.....Kanske måndag/tisdag beroändepå hur många frågot jag fått! ^^

alla läsare ta chansen nu att fråga vad som hälst inga frågor är dumma(förutom dom där någon skriver dumma saker ofc! x3 )  Så fråga nu! ^W^<3

Blir bara glad för alla frågor ^^


Baii~

 

Fråga mycket! <3 ^_________^


Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards