When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under september 2011

Av Kona-chan - 2 september 2011 21:59

Hej!

har nyss suttit och ´haft tråkigt så jag gjorde några collage där jag gjorde min imvu till olika saker här kommer dom x3

  Sweet lolita ^^

  Gothic lolita (tror jag råka stava fel XD men aja )

  och det sista collaget:Nyan cat ^^


 

Av Kona-chan - 2 september 2011 16:36

Hej!

jag kom hem från skolan för ett tag sen ^^

och nu skulle jag städat hela huset men jag årkar bara inte jag är as trött!! TwT'

Så jag ska bara städa badrummen och kanske nått mer smått senare ^^'


  Bild av :mig ^^ Tog den för rätt länge sedan :)

Ps,Ska bort på en AS rolig sak i morgon så jag kommer inte kunna blogga under dagen ^^' Bara lite på morgonen :)


 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards