When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under september 2011

Av Kona-chan - 17 september 2011 22:28

Hei!

nu ska jag väll stänga av datorn om ett tag T^T

Så det här är sista inlägget för idag! >W<

men imorgon ska jag ha pyssel dag >W<

Här är en lista på saker jag ska försöka göra >3<

  Taaa Daaa ~ ^^


///Kona-chan =W=

Av Kona-chan - 17 september 2011 14:36

Hei!
här får ni en roliga video jag och Johanna gjorde om idag ^^

hon har ju fått sin lejon kigurumi nu! :D

så här är en video med oss i våra kigurumis :D


  :D


Baii~

Av Kona-chan - 17 september 2011 10:51

Hej!

nu har jag gjort en blogg på blogg.se (klicka på blogg.se för att komma till den) Men jag behöver hjälp med en sak ^^'¨Jag vet rätt mkt om hur man får upp headerna men jag vet inte vart man ska klista in den i stilmallen TwT Så snälla hjälp mig Kommentera nu (ni har ju kommenterat mkt förut så gör de nu >W< ) Kommentera ändra till det här inlägget eller i min blogg på blogg.se >W<¨Tacksam för hjälp >W<


Baiii~

Av Kona-chan - 17 september 2011 10:04

Hej!

Jag sitter här och vill blogga på blogg.se igen men jag har ju precis börjat få rätt mkt läsare här och mkt kommentarer skulle ni kolla min blogg på blogg.se om jag bytte tillbacks till de igen (fast gjorde en ny ist för min gamla?)  ^_____^  Tacksam för svar! Men om jag byter tillbacks dit ska jag först se till att få upp en Header!<3 >W<


Svara Nu! xD


Baii~

Av Kona-chan - 16 september 2011 22:07

Hei!

Nu är de sista inlägget för idag då! ^^

Skulle bara visa min första bild som jag e rätt nöjd med som jag gjort på min ritlatta :3

  Den är nog inte ricktigt klar men jag ska fixa till den lite imorgon tror jag ^^


bai~

Av Kona-chan - 16 september 2011 12:45

Hei!

idag har jag varit hemma för jag hadde ont i magen i morse...men nu är de borta ^^'

Här e några tjuv kikningar på mina pärlplattor ^^

Bärättar mer senare ska äta nu ^^'

  Hi! xD


Baii~

Av Kona-chan - 15 september 2011 19:22

Hej!

jag kom äntligen på nått att blogga om ^^

  Villket ska jag ta? (det står på bilden)

kommentera villket hello kitty headset ni tycker jag ska köpa när jag köper ett (senare) ^W^


Baii~

owo

Av Kona-chan - 15 september 2011 18:11

Hei!
har inget att skriva om T^T

någon som har förslag så skicka en kommentar/fråga :D

Baii~ TwT

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards