When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under september 2011

Av Kona-chan - 8 september 2011 10:03

   Hellu! ^^

Nu sitter jag på Punkten i skolan OuO

Och Mäs och My är sura på den andra datorn XD

MEEEEEH >8O // My/Rin :3

xD Mwahahha ! OwO Har inte så mkt att skriva x'3

  Snow Miku<3 o3o

  Pärlplatte utställningen tokyo expo<3 OuO

  Baii~

Av Kona-chan - 7 september 2011 19:51

Hejsan Svejsan! x3

Här får ni en "Dagens Låt!"

MMD video :D



Baii~

Av Kona-chan - 7 september 2011 19:31

Hej!
nu hadde jag ju fixat en "tillfällig heder" och allt och sen vill den inte spara att jag laddat upp headern eller något av det jag fixar Åh! -.-"


så vi får se om det funkar senare ^^''


Baiii~

Av Kona-chan - 7 september 2011 18:11

Hej!

nu bästemmde jag mig för att stanna hemma.Jag fick bara inte lust att följa med nu även fast det är sista gången... ^^' Men som sagt ska jag försöka fixa till bloggen nu! eftersom jag stannar hemma! ouo så nu ska jag fixa en design/header!

Om ni har några bra pogram man kan ladda ner som man kan göra designer/headers i skicka en länk eller vad den heter i en kommentar då^^ 

Ps.Fortsätt gärna att skicka fler frågor/kommentarer ;3 tycker bara att det är roligt att få några kommentarer och frågor ^^

  Bild från min mobil Johanna fotade mig när vi var påväg till Tokyo Expo! ^^


Baii~

Av Kona-chan - 7 september 2011 17:25

Hej!

nu är jag hemma och har gjrt läxan men ska äta mat typ nu.. ^^

ska nog med på hund kursen tror jag iaf ses sen ^^

Ska fixa till bloggen senare för som ni ser är den lite "konsitg" nu


Baii~ ^^

Av Kona-chan - 7 september 2011 07:37

Hej igen!
jag kom just på att idag ska jag så fort jag kommer hem göra läxan <w< och sen ska jag med på den sista gången av "Ha kul med din hund" kursen så jag kanske inte hinner blogga <w< Men jag ska försöka så gott jag kan! ^^'


Baiiii~  

Av Kona-chan - 7 september 2011 07:19

Ohayo!

Nu har jag gjort mig klar men idag ska jag inte åka buss till skolan som jag brukar ^^idag ska jag få skjuss(stavning xD ) så då har jag mkt längre tid på mig YAY!^^

Villket inebär att jag kan sitta vid datorn ^_______^

Sorry för att jag inte bloggade igår men jag var först med Mäs när jag kom hem sen när Mäs åkt hem satt jag vid datorn en stund och sen skulle jag göra läxan kom jag på sen så kunde jag inte hinna så mkt mer <w<

  Bild från när jag och Johanna va typ förr förra häljen ^^

   *stolt fotograf* x'3


hörs efter skolan Baii~  

Av Kona-chan - 5 september 2011 18:59

   Hej!

förlåt för att jag inte har bloggat!

Men i lördags var jag på Tokyo Expo!<3 Här kommer bilder ifrån det det var Azum :D

   Jag och Kagami när vi precis kommit dit<3 Vi var överlyckliga ouo

  Mobil skal ouo Johanna köpte det blåa  OwO

  Super söt lolita! owo

  Nu kommer lite bilder från anime figur's utställningen ouo

  Black rock shooter<3 OwO

  Det får räcka med bilder från utställningen ouo

  Super söta katt plushies <3 OWO

119 kr ser i i backrunden från okaeri XD

  Den super söta Okaeri skyllten ouo

  super coola  pärlplattor OUO

jag och Johanna ´(som var med i semesterduellen förut ,hon åkte till Japan,Tokyo OuO

  Nu sakerna jag köpte som dom här 2 st super söta små anime figurerna som jag inte känner igen men det står på packetet att hon med brunt hår heter Rin och hon med gråt? XD heter:illya^^

  En Miyuki ^^

   Yutaka ^^

  Min älskade snow miku nendoroid<3 :''3

Köpte liter mer saker:söta saker t.e.x munkar,klubbor och glassar som man kan limma fast på sin mobil,ds gameboy och sånt ^^,En hår slinga som e ill gul med svarta stjärnor på ouo och en Snow miku plushies<333 OwO

tror de var allt ouo

  Mwehhe xD

baii~


Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards