When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under september 2011

Av Kona-chan - 14 september 2011 11:37

Hei!

sitter på punkten nu igen xD

    OuO baii~

Av Kona-chan - 14 september 2011 07:13

Hej!

hinner ty bara säga de ska till bussen när som hälst T^T''

Snart e det fredag iaf!<3 |3


Baii~

Av Kona-chan - 13 september 2011 18:31

Hei!

för ett tag sedan blev jag jätte sugen på att cosplaya:Gumi megpoid Matryoshka! >W< så nu har jag bästemt att jag ska spara ihop tille n gumi wig och en matryoshka cosplay<3 >W< YAY<3 längtar tills jag har råd!!!

Här är en bild på wigen och cosplayen jag ska köpa!

   Taaaaa Daaa!<3 Fin va! :''D Jag älskar både wigen och cosplayen<3 >W< ska bli så kul när jag har råd sen<3 ^W^

Kommer bli överlycklig ,håppas min konta peruk kommer snart<3 >w<



Baii~

Av Kona-chan - 12 september 2011 21:55

Hei!

Skulle bara säga :Natti Natti~ x3

Hehe^^ GodNatt! >W<

 


Godnatt~ >W<

Av Kona-chan - 12 september 2011 20:02

Hejsan Hoppsan xD

Nu sitter jag och ska bli bättre i Gimp x3

Så det kanske dyker upp någn fin bild eller något ^^

vi får se!

Hatsune Miku och Gumi Megpoid Matryoshka ^^


Baii~


owo

Av Kona-chan - 12 september 2011 16:50

Hellu!

Här sitter jag i pyamas xD Det är mysigt! ewe

Kommentera till frågestunden! ouo (klicka på texten"frågestunden" för att kommer till den!) owo  Fråga nu vad som hälst! vad min favoritfärg är vad som hälst xD

Den är slut när jag fått tillräckligt med frågot owo


Baii~

Av Kona-chan - 12 september 2011 07:14

Hei!

sk till bussen nu xD

här får ni en lite låt ^^

Avril lavigne i wish you were here<3333333333333 :''3


Baii~~

Av Kona-chan - 11 september 2011 21:27

Nyss när jag sparat inlägget började det blixtra och spöregna och åska as mkt!!


Noo kommer säkert inte kunna sova nu D:

skulle bara säga de^^'

Baii~

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards