When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under september 2011

Av Kona-chan - 10 september 2011 17:10

Hej!

Nu har Johanna gått hem.Och jag sitter här och bloggar ^^

Jag har tyvärr inte bilderna på min dator men jag får dom nog sen,så då får ni se dom!

 

Ska hitta på något kul nu till nästa inlägg satt det inte blir så himmla tråkigt!

Blir nog en fråge stund ^W^



Baii~

Av Kona-chan - 10 september 2011 09:50

Hej! eller Godmorgon x3

Jag har nyss ätit lite frukost.Och nu ska jag klä på mig och sånt.Sen ska jag ringa Johanna så sen ska vi va!   Vem vet det kanske kommer några foton från idag sen.Men det får vi se!

   Jag ivåras Fotona är av:Johanna ;3

  Ett hjärta som vi gjorde av stenar ouo

  Jag o3o

  Sista bilden jag bygger på sten hjärtat ;3


Hörs senare ^^

Baii~

Av Kona-chan - 9 september 2011 22:30

Natti~

ska kolla på Anime nu och sen spela på mobilen,lyssna på musik,rita sen sova

Nattii~

  


God natt~

Av Kona-chan - 9 september 2011 18:39

Hei!

nu har videon laddat klar så nu kan jag ladda upp den i det här inlägget! YAY<3 ^^

Här har ni den.den är från när jag och Johanna var på mamma,pappas jobb ^^


  Njuuuuuut! XD

hahha xD



Baii~~

Av Kona-chan - 9 september 2011 18:13

Hej!

eftersom det gick så bra att ladda upp videon ska jag ladda upp fler nu hadde jag tänkt! :D

Men det tar nog ett tag men dom kommer så fort dom är uppladdade!<3 ^^


Baii~

Av Kona-chan - 9 september 2011 16:41

Hej!

nu har jag precis tagit ut muffinsarna ur ugnen så nu står dom och svalnar ^^

Tror inte dom ska ha frosting den här gången.

Men när jag kom hit igen så såg jag att videon är uppladdad YAY!<3  >W<

så här får ni den ^W^


  Det är en video jag och Johanna har redigerat hadde precis fått min kigurumi när vi spelade in videon ^^

Håppas ni gillar den ^^



Baii~ >3<

Av Kona-chan - 9 september 2011 15:25

Hej!

nu har jag varit hemma en stund.men nu ska jag baka chocklad cupcakes/muffins ^^

Vet inte om dom ska ha frosting satt det blir "cupcakes" eller om dom bara ska vara vanliga muffins ^____^ fast det beror nog på om vi har philadelfiaost eller inte men aja ^^ Här kommer några flummiga animationer som jag nyss gjorde på mig i min pikachu kigurumi^^

  Hahah negativ pikachu! XD

  Och en till :P

Ska baka nu ouo så vi ses sen ^^ men nu inna jag ska gå ner och börja ska jag försöka ladda upp en film det tar ju jätte lång tid så jag gör de medans jag bakar^^


baii~ ^W^

Av Kona-chan - 9 september 2011 07:03

Nu är det fredag! :D

Nu håller jag på att göra mig klar för att sne gå till bussen och åka till skolan ^^

Jag bloggade inte när jag kom hemigår för jag jobbade med matte från jag kom hem till typ 9 hadde massa matte att göra T^T''

Mne e iaf klar nu! :D YAY!

Och idag ör det ju fredag sista kol dagen för dne här veckan ! YAY!

Johanna och jag har planerat saker vi ska göra i häljen!<3 ^W^


Vi hörs sen!<3 ^^



Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards