When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Kona-chan - 2 augusti 2011 12:13

Hellu ~

Och välkommen till min nya blogg LegendaryGirlA.bloggplatsen.se

Den är döpt efter Konata Izumi's Otaku namn ;3


Om ni inte läst min förra blogg så bloggare jag förut på blogg.se iaf och bloggen hette:Kawaiikonata  <---- Klicka där för att kicka in på den ^^


Ska fixa lite med bloggen nu Kommer fler inlägg senare


Baiiuu~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards