When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Kona-chan - 19 augusti 2011 19:29

Hei!

har inte kunnat blogga förren nu var med Mäs p.g.a att vi "missade bussen" men de var inte vårat fel. Men iaf! här kommer en bra bild |3


  Jag har haft 79 besökare den här månaden(alltså den första månaden)

Tack :) Fortsätta gärna att läsa bloggen och även kommentera :) kommentera gärna om ni har nått speciellt ni vill att jag ska blogga om så ska jag försöka fixa det! :3 (för de skulle ju vara kul ^^ )


Baii~

Av Kona-chan - 18 augusti 2011 20:58

Hej!

Jag bloggar tyvär inte förren nu p.g.a ca 30 min efter jag hadde bloggat hadde vi strömavbrott ända till nu alltså i 3 timmar -.-" inte så kul....

Så p.g.a de kan jag inte göra nått långt inlägg nu TwT''


Baii~

Av Kona-chan - 18 augusti 2011 16:47

Hej!

Nu e jag hemma efter första dagen i skolan detta blir ett kort inlägg jag måste sova en stund bara sitter nämligen och kollar på en video i min kigurmi och aldeless nyss halv sommnade jag men sen kom jag på att jag bara måste göra ett inlägg innan jag sover/vilar :) Så nu ska jag lägga mig med datorn i knät en stund och kolla på videos/någon anime eller nått sånt :) Man e ju alltid trött efter första dagen.


Baii ~

TwT

Av Kona-chan - 17 augusti 2011 19:42

Hei!

I morgon e de skola det kommer göra satt jag inte hinner blogga lika mkt börjar 6:an i morgon TwT Pallar inte... Men aja ^^'

Blir nog iaf ingen läxa den här veckan efersom vi bara hinner gå i morgon och idag det är skönt iaf :)

Nu spelar jag sims 3 ^^

Måste ju så klart sova tidigare idag bara för att de e skola i morgon måste gå upp halv 7 varje morgon då.I morse vaknade jag 10 i 10 |3 Lite skillnad xD


Konata spelar MMO  <3 (Y) :3


Fick lust att spela EdenEternal bara för de ska de nu ist för sims |3 Mwahha xD


Baii~  Hörs i morgon efter första skoldagen på 10 veckor x'3



Av Kona-chan - 17 augusti 2011 10:41

Hej!

Nu är sista dagen på sommarlovet här TwT

Det känns som om sommarlovet bara sprungit iväg! T^T

Men idag ska jag och Johanna iaf ha as kul den sista dagen!<3

Vi ska fota om min peruk kommer,vi ska klättra på halmbalar och fika uppe på dom mm :)  Vad ska ni göra ? ^^


  (Bild från jag tror det var sommaren 2009 eller 2010 ^^ ) Datumet kan stå fel så man e inte söker ^^'' Hadde lugg då o3o

xD


Baii~

Av Kona-chan - 16 augusti 2011 21:43

   Hej!


Nu ska jag visa er saker jag köpt för min lön dom 2 dagarna jag jobbade^^

(har glömt att visa upp dom förlåt för de^^'')

  

Alla sakerna till sammans


  2 st nagelac ett blått och ett grönt :)

  Några söta knappar :3

  Fler söta knappar ;P

  Lite godis |3

  Hello kitty gossidjur<3 till min samling |3 har 4 gossidjur i den nu :)

Och det andra e sånna man sätter på väggen som lyser i mörkret men dom lyser inte :/

  Lite klistermärken :P

  Fler klistermärken ^^

   Hello kitty ögonbindel man har när man sover (andvänder inte sånna men den var ju så söt |3 ) typiskt mig att köpa sånt x3

   Pyssel grej man gör cupcakes av gips och målar dom :D

  Sista saken en parfy(också en grej jag inte andvänder emn den luktade ju så gott är ursäkten den här gången xD)

Den luktar vanilj ^^


det här va iaf sista inlägget idag


Baii~ :)


Av Kona-chan - 16 augusti 2011 16:50

Hellu~ =w=

Nu har jag gjort klart och laddat upp den nya headern   

Håppas att ni gillar den.Jag blev iaf lite nöjd med den.

  Mwahah där e den |3


Baii~

Av Kona-chan - 16 augusti 2011 15:43

Hei!

Typiskt som de är .. det var inte min peruk men inte ziperallen häller de var en pärm till mamma.... TwT''


Men aja !

Nu ska jag försöka fixa en header   


Baii~

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards