When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Kona-chan - 11 augusti 2011 11:45

Hei!

nu har jag nyss jobbat lite ,man vill ju ha pengar oxå   


snart ska jag äta lunch, jag e jätte hungrig jag åt bara en lite macka till frukost och de va länge sedan jag åt frukost typ kl halv 7 i morse så det var ett tag sen ^^'


Nu kommer : Anime Fakta! (som jag ska kalla det när jag skriver fakta om´först alla personer i serien och sen om själva serien.

Igår hadde jag ju om Konata och i dag ska jag ju ha om Akira     xD


  Akira Kogami!


Fakta!

Namn:Akira

Efternamn:Kogami

Födelsedag:14 Februari

Föddes:Tokyo Perfecture


(ska från och med nu börja skriva en text om karaktären!)

Akira Kogami är en väldigt sprallig tjej som är med i Lucky channel


ska snart äta nu baii



Av Kona-chan - 11 augusti 2011 10:27

Hellu!

Nu sitter jag vid datorn på pappas jobb.

för jag ville följa med honom idag och jag tog med datorn i fall jag skulle villja göra nått på den heheh~   

 

Nu spelar jag Dragonica men jag ska nog kolla lite på anime nu

en stund     Mne jag kan inte ricktigt bästema villken anime jag ska se på kanske bland annat

 

1.Shugo Shara    

2.K-ON

3.Nyan Pire  

 

det är dom jag funderar på just nu iaf   

 

kommer blogga mer senare. det kanske blir det där inlägget om Akira vem vet   

 

 

Baii bee~

Av Kona-chan - 10 augusti 2011 19:18

Hei!

Nu kommer ett inlägg om Lukcy star!<3333333


  Börjar med en bild på Konata<3333~


Nu kommer lite fakta om konata<3 ^^


Namn:Konata

Efternamn:Izumi

Ålder:12 år

Födelsedag:28 Maj

Födelseort:Saitama perfecture

 

----------------------------------------------------------------

 

nästa gång kommer de fkta om akira! ;3

 

 

Baii

 

 

Av Kona-chan - 10 augusti 2011 17:01

Hei!
Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och bara lyssnar på hur det åskar blixtrar och spöregnar hela tin! TwT

Mäs har åkt hem nu .... T^T


e sensam hemma me men jag har ju iaf Findus Pip och Maja <333 Våra katter

vindus sover på en filt brevid mig nu.. ^^<3

och håller mig sällskap!~<3


sitter och funderar på vad jag ska göra till middag *Hmmm*^^''



Baii~

Av Kona-chan - 10 augusti 2011 15:28

Hellu~ =w=

 

Nu sitter jag och Mäs/Mäsil och har tråkigt TwT

 

och vet inte vad vi ska göra ouo'

 

Men nu kom mäs på en brilliant ide! x'D   

 

och de var att pyssla så vi ska göra de nu :)

 

 

Baii~  

Av Kona-chan - 10 augusti 2011 11:24

Ohayo Gozaimasu!


Nu har jag snart gjort mig klar och då ska jag cyckla och möta min kompis Mäs^^

För vi ska va idag vi ska va här så de bara kansek kommer något inlägg medans vi e ;3

  Flummig redigerad bild

 

baii

Av Kona-chan - 9 augusti 2011 16:59

Hei!

Nu har jag nyss städat ett badrum och sen gick jag upp och tänkte skriva detta inlägg lite snabbt och sen bara helt plötsligt började det regna XD fast de var solsken alldeles nyss x'3

Men iaf, Jag skulle få 300 kr om jag städade hela huset som inebär:städa barumen uppe och nere,damsuga båda våningarna och moppa :P

Men jag prutade upp det till 350 :'D

hatar att städa men jag vill ha pengar! :D Har snart råd med ett Super Mario Smash Bros Brawl då! >w< yeee! :D


 ska fortsätta städa nu Baiiuu~  

Av Kona-chan - 9 augusti 2011 11:04

Heisan Svejsan! x'D


Idag skulle jag igentligen varit med Johanna men sen skulle on till täby.

så idag kommer jag förmodligen bara slappa x3 hehe...

Så eftersom jag inte kommer ha nått specielt att göra så fick jag nyss lust att fixa designer^^  åter kommer me de här snart ska bara fixa en blogg mail som jag kan andvända till sånt ;3

 

Skriver ett inlägg så fort jag e klar med det!

 

Baii~  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards