When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under augusti 2011

:)

Av Kona-chan - 6 augusti 2011 19:28

Hei!

Nu sitter jag här igen    Hehhe..

Snart ska jag göra en efterätt till mamma,pappa och min syrra :)

Gillar att göra det.


Nu ska ni få en bild!

 

  Big smile! :D

 

 

Baiiuu~

 

 

Av Kona-chan - 6 augusti 2011 17:04

Hei!

Har åkt flotte med Johanna för en stund sen Den här gången Badade jag ;)

Och nu sitter jag här och ska spelat nått typ x'D och sen blir de väll middag Baiiuu~

  (bild i repris) ouo 

Av Kona-chan - 5 augusti 2011 22:27

Hejsan Svejsan!

Nu sitter jag och myser i min kigurumi ofc!~<3 :D

I dag har jag och Johanna baka cupcakes eller johanna filmade mäst och fotade men ändå! :3

Bilderna kommer imorgon baiiuu~ årkar inte blogga mer ikväll! :3

Av Kona-chan - 5 augusti 2011 13:07

Hei!

Nu har jag och Johanna fotat,filmat och bakat cupcakes :D Har gått i min kigurumi hela tin typ :3 och Johanna i sin one piece´.

 ska försöka ladda upp en video men det tar AS lång tid så vi får se om den kommer upp eller inte sen bilder på cupcakesen kommer också senare ^^


Här kommer några bilder .

  Mwahah x'D


   Pikachu rånar kylskåper :o   x'D >Nää då Leter efter smör till cupcakesen ^^



  




Mumsiii x'D



Baiiee~


Av Kona-chan - 5 augusti 2011 08:34

Hellu vaknade tidigt idag -3-

Så nu e jag trött.Men iaf jag satte upp en ny header som jag gjorde nyss^^

För att de skulle se lite roligare ut! :D

Idag ska jag va med Johanna och hon ska fota när jag bakar cupcakes med grön frosting! Kul va!?  Bilder kommer sen.


  Den nya headern! :D Gjorde den bara på några minuter men jag årkade inte sitta och fixa på en länge nu så de fick bli en änkel :3


Baiiuuu~

Av Kona-chan - 4 augusti 2011 21:29

Heii!


Nu e jag as glad för jag har fått min pikachu kigurumi från Japan<333 Jag bästellde den ju typ i förrgår och den kom i dag helt otroligt! Men gud så glad jag e jag trodde att de va min peruk som hadde kommit men där hadde jag allt fel Haha! :3


Här kommer liter bilder

ps,Jag kunde inte blogga idagb för jag var hoss en kompis hela dagen ^^

och så fort jag kom hem ville Johanna ofc fota mig x'3


  Mjihihiiii<33 Älskar den sitter just nu och myser i den så mysiiii<3~


  Mjihihiii mysiii x'3 (Y)


  Gillar den här bilden |3


  De va den sista bilden iaf för idag jag och Johanna ska fota mer i morgon och då ska jag destutom baka cupcakes med grön frosting ;3 Missa inte de! x'D


Bilderna kommer då baiiuu~


Av Kona-chan - 4 augusti 2011 09:38

Ohayo! ^^

Nu har jag vaknat för en stund sen och jag e rätt trött.

Men aja igår var jag och fiskade med Johanna  

Och jag fick 6 st fiskar     5 st Abborar och 1 mört .

Det va så klart kul att fiska då efetrsom vi fick mkt fisk sammanlagt fick vi 17 fiskar ! Ganska många va? ^^


E fortfarande inte klar med lös naglarna bara med dom första men dom andra har jag bara hunnit måla .


Baiiuu~

Av Kona-chan - 3 augusti 2011 17:21

Hellu!

Nu sitter jag och fixar med mina lösnaglar igen.

Jag e fortfarande inte klar med dom första. men jag har redan ider till dom andra men dom andra e dom sista jag har TwT så sen måste jag köpa flera nya. och fler paljätter har inte så många kvar av alla sårter där häller T^T

Men bilderna på naglarna kommer när dom e klara^^

  Findus och Roffe<3 :3

Baiiuu~

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards