When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Kona-chan - 16 augusti 2011 13:41

Hei!

Nu ha vi gjort creps men dom blev inte så bra heheh ^^''

Men iaf nu sitter vi och väntar på att påst bilen ska komma  hit för att mamma fick ett sms  igår om att vi ska få ett paket idag så de kan ändra vara min peruk och väska eller min syrras ziperall håppas att det är mitt packet |3<3


  Gamal bild xD


Ska fortsätta vänta nu |3


Baii~  

Av Kona-chan - 16 augusti 2011 11:53

Hellu !


Nu ska jag och Johanna göra lunch. och vi ska göra creps :D


Så vi kommer filma och fota när vi gör det :)


Bilder kommer sen skulle villja ladda upp filmen men de tar typ 150 år känns det som TwT så vi får se broende på hur lång tid de tar ;)


Baii~

<3

Av Kona-chan - 15 augusti 2011 20:13

Hei nu är allt bra igen :)

Så nu kommer allt bli som vanligt igen ;P


Här kommer lite bilder jag sitter och tittar på nu<3 som jag älskar! :3

 as sött^^


  Supesöta lolitor   


   alla bilder e så kawaii~ <3 ^^


  Gulli!   


  Varför föddes jag inte som japan o3o  dom e ju så söta satt de nästan e orättvist ^^

  Jag MÅSTE köa en lolita klänning någon gång ^^ snart |3 men jag tror jag måste köpa en gotchic då för jag passar inte i för mkt rosa ^^'

  <33

sista bilden för det här inägget kanske blir lite för mkt bilder annars men det kansek inte gör nått eller vad tycker ni? ^^


ska försöka fixa nått kul nu till nästa inlägg vi får håppas att jag kommer på nått^^



Baii~


Av Kona-chan - 15 augusti 2011 14:12

hej och förlåt för att jag inte bloggade igår

men jag var värkligen inte på humör T^T sorry ... TwT


här kommer bilderna på mina lös naglar jag aldrig la ut sorry för de me ^^''


   nagel nr1

  Nagel nr 2

  Nagel nr 3


  Negel nr 4


  Sista negen ;3


Fina? o3o har målat dom andra svarta men har inte börjat en..


Baii~


Av Kona-chan - 13 augusti 2011 12:33

Hellu~

Nu sitter jag och Mäsil här x3

här kommer gårdagens outfit (bara för att jag ändå fotade då)


ps,Mäs fastande i stolen nyss måste hjälpa henne nu xD


nu e hon lss och satte in benet där igen nu får hon komma loss sj!

  Går dagens outfit x3


kommer inte blogga ikväll frmoligen för jag ska på krätskiva hoss Johanna

vi ska iaf gå ut nu


baii~  

Av Kona-chan - 12 augusti 2011 14:54

Hei!

nu sitter jag och johanna och fikar glass :D


här kommer en lista på saker vi har gjort.¨


   8'3  Fin apa va? ! 8''D



Baii~

Av Kona-chan - 12 augusti 2011 12:10

hellu

nu sitter både jag och Johanna 

på jobbet o3o


och vi ska snart äta vi e jätte hungriga o3o''



  (findus och roffe<3~)



Baii~

Av Kona-chan - 11 augusti 2011 16:17

Hei!


Nu har jag precis ätit en glass och kollat klart på episode 2 av shugo chara.

Kollade på 1 an tidigare idag   

Jag kan rekomendera animen! Den e jättre bra tycker jag rpova att kolla på den vätt ja!   


S   Shugo chara <33 *pekar på bilden'*    



Baiiuu~

Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards