When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Kona-chan - 9 augusti 2011 08:34

Ohayo!


Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag var med Kagami

Och vi gjorde en film som heter : Super Mario and Luigi!       

 

  

Mario and Luigi! :D

   Luigi(jag)  x'3

 

  Mario (kagami)

 

Baii~


 

 

 

Av Kona-chan - 7 augusti 2011 17:26

Heii!

 

Nu sitter jag och fixar på en design/header åt  Mari ^^

Hihi^^

 

Baii~

 

Av Kona-chan - 7 augusti 2011 14:37

Hejsan! ouo

Nu sitter jag och Johanna inne i mitt rum i sägen och vi har nyss badat i spö regnet.

det var kul men sen blev det kallt.

Och nu ska jag ladda upp en ny design hadde jag tänkt ouo



Baii~

Av Kona-chan - 7 augusti 2011 11:56

Hei!

Nu kommer det lite vatten bilder jag fixat lite snabbt bara som jag tog igår (jag vet att bilderna inte e så bra jag spar till en system kamera som sagt)


  

         |3

  OuO det får räcka för stunden det kanske kommer fler senare ;)



Baii~



Av Kona-chan - 7 augusti 2011 11:07

Hellu~

Nu sitter jag och tittar lite på olika sidor efter saker jag vill ha/ska spara till ^^

Just nu sparar jag typ till 3 saker heheh~ ^^' Här kommer en lista med lite fler saker jag ska spara till och dom 3 första jag spar till just nu ^^


1.System kamera

2.Headset

3.Uppcon12 (sparar pengat så jag kan köpa massa saker då)

4.Kagamine Len cosplay och wig

5.Super Mario smash bros brawl

6.Ufo gris(högtalare!:D )

 Ja de va lite saker :3


Här kommer lite bilder på vissa av dom^^


  Ufo grisen som är en högtalare! :D Super cool x'D 


  System Kamera en Nikon D3100


  Kagamine Len cosplay

Aa de var några bilder på några av sakerna :D


Baii~

Av Kona-chan - 7 augusti 2011 08:51

Ohayo!

nu har jag precis vaknat´,vaknde tidign TwT

Men nu ska jag spela Dragonica! :D


Sen ska jag väll fixa till bloggen lite mer någon gång idag !

Avril Lavigne Smile!<333 As bra låt :D


Baii~

Av Kona-chan - 6 augusti 2011 22:16

Hellu ! Nu sitter jag och´fiar lite saker på bloggen som  ni kanske sätt som tex min klocka och muspekare! :D Håppas ni gillar dom !?


Baiuu~


Av Kona-chan - 6 augusti 2011 21:12

Hejsan Svejsan! :D


Nu har jag kollat lite på sommar krysset och fixa efterätt! :D

Men nu ska jag inte kolla mer nu tänkte jag rita lite och sitta vid datorn bara ;) 

Här får ni någa bilder på lite manga jag har ritat ;P


  Hihi ^^ denna bild ritade jag för länge sedan ^^'


  Pokemon ouo


  Och den sista bilden ^^



Baiiuu~  



Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards