When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Kona-chan - 23 augusti 2011 16:37

Hellu~

Nu e jag hemma från skolan. Det var som en helt vanlig dag ^^

Så det hände inget speciellt. Nu ska jag sätta mig och kolla på liter mer saker jag skulle villja ha =w= fast nu ska jag först och främst kolla på flerder =3= och kanske kolla på saker till mitt rum.För jag ska få ommålat...när vet jag inte tyvärr men jag ska få det iaf och då ska jag göra om i mitt rum så klart :)

Jag ska iaf ha en grön nyans för vajä vägg.så alla väggar kommer vara gröna men inte likadan grön.^^

  Min lilla Pikachu figur ^w^

Bloggar mer när jag tittat lite på kläder/saker till mitt rum.

Så kan ni få se lite av dom sakerna.



Baii~

OuO

Av Kona-chan - 22 augusti 2011 17:35

Hej!

nu har jag kommit hem från Johanna.

Och jag satte mig och lekte lite med min imvu gubbe xD

Gjorde ett collage av alla bilderna X'D

  Hahah   

Hadde så tråkigt xP  den bilden som är längst till vänster så ser min imvu ut just nu köpte håret igår ska spara till ett par byxor eller en kjol hehe... XD


Baii~

Av Kona-chan - 21 augusti 2011 19:54

Hellu~ =w=


Nu sitter jag här igen och kollar på saker jag vill ha när jag har råd.... det är ricktigt mkt saker det.... =w=''

Här kommer den nya kategorin :D

  Gjorde så klart en bild till den me o3o


Blir lite roligare då tycker jag ^^

Pullip's är nämligen en sak jag sitter och kollar på nu som jag ska köpa när jag har råd men undrar villken finns ju millijontals söta som jag vill ha =w=

Och jag kan ju inte köpa alla xD DEt blir ju lite dyrt.....

Här kommer lite  bilder på några jag just nu tänker på att köpa när jag får min månads peng men dom här e kostar bara 179kr men det är för att det är mini pullip's ^^

  Så söt >w<

  Den me >3<

  ^w^

   Ja det var dom 4st som jag ska välja en av ^^ men jag köper ju kanske dom andra sen ^W^

Eller sparar mer så jag kan köpa fler på samma gång<3 :3


Skola i morgon igen bläää....... TWT''


Baiiuu~


Av Kona-chan - 21 augusti 2011 15:58

Hellu~

Nu är jag hemma igen!

Men nu måste jag packa upp och städa lite i rummet så det här blir bara ett kort inlägg ^^' Iaf det var väldigt kul igår :D Jag och Mäs var uppe till halv 2 sen gick vi och la oss xD så vi 2 sov till kl:10:30 i morse x3 och åt frukost halv 12 XD


Men nu måste jag gå TwT och städa klart :/


  Baiiuuu~ ^^

Av Kona-chan - 20 augusti 2011 12:22

 

Hej!

nu tror jag att jag e nästan klar med allt! :P

Men innann jag åker ska jag köra Kona-chan Tipar ofc (gjorde en skylt till det igår :) Som ni ser här ovanför :D Blev den fin? ^^


Låt tipset:

Girls Generation Bad girl


Bok Tipset: Yotsuba& 1 !

    ^^


och nu film Tipset: Laputa Slottet i himlen

  As bra film<3 :D


Det var allt för "Kona-chan Tipsar" den här gången ^^


Baiiuu~


Av Kona-chan - 20 augusti 2011 10:50

Hej!

idag vaknade jag kl:09:30 as skönt *w*

Men nu måste jag göra mig i rdning och städa,dusha och göra rent åt fiffi för vi ska åka efter lunch alltså till Mäs :) Ska bli jätte kul!

Men nu ska jag bli klar med allt jag kanske hinner göra ett inlägg till sen innan jag åker till henne ;) Vi får se.

Bjuder på en bild satt det inte ska bli ett för tråkigt inlägg :P

   Bilden e ifrån när jag och Johanna klättrade på 3 st halmbalar As kul :D


Baiiuu~


Av Kona-chan - 19 augusti 2011 22:19

Hellu~ =w=

nu ska Kona-chan Tipsa er om olika saker! ^^

ska försöka göra det här så ofta jag kan! :3 Hälst varje dag om det går :)


Jag börjar med dagens låt tips ^^

det är:Kerli med låten Walking on air ^^

Här har ni den ^W^

^^

Nu kommer bok tipset :3

Det är: Yosh teckna manga

Här e en bild på boken :)

   Så ser den ut! >3<

Och nu kommer film tipset >w<

De är :Pirates of the caribbean 4 <33 såg den i 3D på bio så sjukt bra<3 älskar alla pirates of the caribbean filmer <3 |3

Bild:

  <3 :3


Det var dom sakerna jag kommer tipsa om när jag gör inlägg om :kona-chan tipsar :3

 

Ps,I morgon ska jag sova och på kräftskiva hoss mäs så det blir nog ingen uppdatering möjligt vis nått inlägg :)


Baii~



Av Kona-chan - 19 augusti 2011 19:39

Hei

igår när de var strömavbrott i 3 timmar -.-" hadde jag ju as tråkigt ofc TwT''

så då fotade jag och gick igenom några lådor med halsband mm i och några ´smyckeskrin det var väldigt länge sedan jag kollade i någon av dom :)

Så här kommer bilderna :P

   Här har vi smycke skrinen x3

  Nu får vi snart se vad som finns i de första(fast i lite mer närbild då ;P )

   Nr:1 ett lime grönt och neon rosa halsband med texten:LOVE

   och nr:2 massa halsband (typ alla e från thailand ) jag har inte varit där men har fått av klasskompisar som varit där :)

  Tog en närmre bild på ett av dom för att de står mitt namn i det :)

  Sista sakerna i de smycke skrinet :)

Halsbandet med sneckor som är turkost längst till vänster köpte jag i egypten 2009 ^^ och dom andra har jag fått :)

   Nu till min andra smyckeskrin :P

Var as länge sedan jag tittade i det xD (men de ser ni nog XD )

  Först massa ringar sen jag var liten x3

  Här e en av dom 2 ringar jag tycker om nu XD av alla dom ^^'

  Här e den andra xP

  Sen fans det en lite söt ask med massa pärlor på :) och en lite glas kula ^^ sen var de bara små krams som jag inte fotade x3


I nästa del kommer de vara om mína smyckes askar x3


tipsa gärna om fler saker :D


Baii~


Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards