When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Kona-chan - 27 augusti 2011 09:11

God morgon >w<

Idag vaknade jag jätte tidigt tack vare Fiffi -3-

Men som tur är jag inte så jätte trött längre   ,måste ju vara pigg när man ska iväg och shoppa. Men jag börjar bli lite hungrig nu... så jag ska nog ner och äta något   

  ^^  Jag i min Kigurumi och Johanna i sin one piece ^^

Baii~


Av Kona-chan - 26 augusti 2011 20:20

Hej och förlåt för att jag inte bloggat fören nu men det är för att

så fort jag kom hem städade jag hela huset sen var jag jätte trött och årkade inte blogga(var inte bara trött för stäningen,idag på gympan sprang vi 3 km..)

Så det var därför. Men i morgon ska vi åka och shoppa ist för på södag så det blir nog inget bloggande förutom möjligtvis på morgonen innan vi åker :)


Baii~

Av Kona-chan - 25 augusti 2011 21:33

Hellu!

Nu har jag kollat klart på fångarna på fortet :)

Blev ingenstädning idag det får bli i morgon.

Men nu ska jag väll snart gå och lägga mig,det är ju skola i morgon och det är Fredag! yee !^^ men det värsta e att vi får läxa då TwT''  Men aja..^^


Baii~

Av Kona-chan - 25 augusti 2011 17:06

Hej!

om ni undrar varför jag inte bloggat direkt när jag kom hem så är det för att jag fikade(som vanligt) när jag kom hem sen bakade jag och mamma bullar och sen lekte jag en as kul men jobbig lek och nyss cycklade jag och hämtade posten x)

Och nu ska jag kanske städa :P Måste ha mer pengar tills på söndag ^^

  ^^


Baii~

Av Kona-chan - 24 augusti 2011 21:42

Hej!

Nu e jag hemma från hund kursen men jag kan ju inte blogga så mycket nu ^^'

Skulle bara bärätta det iaf :)

 


Baii

Av Kona-chan - 24 augusti 2011 17:39

Hellu~

Nu ska vi snart åka om typ 10 min. så jag gör ett litet inlägg innan dess :)

På söndag ska jag Johanna och Anna åka och shoppa ska bli kul :D

Här e en lite bild jag gjorde nyss xD

  Hahah x)


Hörs "kanske" sen ^^


Baii~

Av Kona-chan - 24 augusti 2011 16:29

Hej!

Idag ska vi på en hund kusrs med Roffe! ^w^

Johanna ska följa med då :) Så jag kommer kanske hinna blogga när jag kommer hem för jag kommer komma hem klockan 9 typ ^^'

  Jag med Roffe när han var liten<3 ^W^

Hjälp vad liten han var<33

Här kommer en bil på Roffe nu :3

   En nyare bild på mig och Roffe (haha han ser rätt konstig ut på bilden x)  )



Baii~

Av Kona-chan - 23 augusti 2011 18:00

Hej!

Nu har jag gjort några collage med "lite" kläder smycken,skor mm som jag vill ha ^^

Här har ni om! :3

  T-shirts<3 Jag ÄLSKAR t-shirts <3333 =3=

   Mer tröjor och en hatt :3

   "Lite " Halsband XD


Årkar inte göra fler collage nu xD


Baii~


Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards