When life dosen't feels right,turn left...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Kona-chan - 3 augusti 2011 13:41

Hellu :3


Nu e mäsil här och vi ska snart gå på picknik   


Nu ska mäsil få skiva en hälsning :D Här kommer den

: lady gaga <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3  


Ja de var hennes häsning x'D


Baiii~


PS , mäs ÄLSKAR gaga x'D

Av Kona-chan - 3 augusti 2011 10:41

Hejsan Svejsan! :D

Nu ska jag aldeles snart cyckla och möta Mäs   

Vi ska vara här.Men innnan jag cycklade tänkte jag göra ett litet inlägg .


En liten bild ^^

   Konata<3



Baiiuu~




Av Kona-chan - 3 augusti 2011 09:17

Ohayo! ^^


Nu har jag typ precis vaknat jag kunde inte blogga mer igår för att jag höll på med lösnaglarna hela kvällen sen skulle jag sova ^^'


Här får ni en bild jag fixade nyss ^^


  OuO de e meningen att den ska röra sig men den värkar inte villja de TwT


Men jaja ^^


Baiiuu~  

Av Kona-chan - 2 augusti 2011 22:13

Hellu


Skulle bara säga natti får blogga mer i morgon Baiii


  Mjahahha x'D 




Av Kona-chan - 2 augusti 2011 17:26

Hei!  

Som jag sa i förra inläggettänkte jag ladda upp en video men tyvärr så tog de 10000 år att ladda upp den så det får bli en annan gång   

Men medans jag väntade satt jag och tittade lite på fokis gamla videos och så tittade jag på en med hennes as fina lösnaglar och det fick mig att villja pyssla på saker själv på mina fast jag så gått som aldrig andvänder lös naglar men de kan ju va kul att fixa på lite saker   

Så nu ska jag börja med det :)


Bilder kommer   


  Bjuder på en bild på mig när jag va liten ^^ (datumet är nog rätt för en gångskull) Jag va sminkad som en mus typ :3



Baiiuu~  

Av Kona-chan - 2 augusti 2011 15:53

Heii!

jag har för en stund sen cycklat och hämtat påsten(fast de var ingen påst x'3)

Jag cycklade i pyamas eftersom jag har haft de hela dagen ^^ för att jag e lite små sjuk ^^


Men nu sitter jag och har tråkigt så nu ska jag kanske göra en video och lägga upp här på bloggen :3


Baiiuu~  

Av Kona-chan - 2 augusti 2011 13:35

Hej igen! :3


Nu har jag både fotat lite och ätit mat ^^'

Men kameran tog slut på batteri så jag satte dom på laddning så jag ska ut och fota mer sen  


Ska ladda över dom bilderna jag fotade igår och dom jag hann fota från idan nu dom kanske dyker upp på bloggen snart vem vet     


Baiiuu~  

Av Kona-chan - 2 augusti 2011 12:55

Hellu !

Nu har kona-chan fixat till lite på bloggen iaf ^^

Och för ett tag sen kom mamma och pappa hem och då fick jag en eclipse ^w^

För jag har tjatat om att jag inte har några bra filmer ^^' hehe =w=

Och den va extra billig så nu har jag en ny fim att kolla på iaf! |3

Headern/designen jag har e bara tillfällig ^^ ska försöka hinna ladda upp den nya idag ;3


Här kommer en lite bild :3


  Jag hihi ^w^


Baiiuu~ ska ut och fota till designen/headern :3


Presentation


Hej och välkommen till min blogg LegendaryGirlA! :3
Jag är en tjej på 13 år som heter Madeleine men kalla min Kona-chan. =w=
Jag älskar manga,Anime,Spel,Cosplay och liknande~ Så bloggen handlar om de~ c:

Enjoy~

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Cuteki free cards

Ovido - Quiz & Flashcards